najskôr o 11:00
zadajte adresu

Najčastejšie otázky

Čo znamené v košíku voľba Som ochotný počkať až do…?

Touto voľbou nám hovoríte, do kedy ste až ochotní počkať na Vašu objednávku. Ak vám je teda jedno, či dostanete Vašu objednávku o 12:30 alebo o 13:00, vyberte z roletky čas 12:30, ale k tomu označte, že pokojne počkáte až do 13:00. Tým zvýšite pravdepodobnosť, že budeme schopní Vašej objednávke vyhovieť, obzvlášť v termínoch okolo obeda, keď je naša prevádzka najvyťaženejšia. Táto voľba ale samozrejme stále znamená, že by ste Vašu objednávku dostali najradšej o 12:30.

Ako zaplatím online?

Platba online je veľmi jednoduchá – najskôr musíme ale objednávku schváliť, tzn. po odoslaní objednávky sa vám neotvorí platobná brána, ako je tomu v e-shopoch, ale čakajte prosím na schválenie objednávky, ktoré vám príde do pár minút e-mailom. Pokiaľ objednávku schválime, v tomto e-maile bude aj odkaz, ktorým sa dostanete na platobnú bránu Borgun, kde môžete už zaplatiť. Pozor – pokiaľ to nestihnete do 5 minút, systém objednávku automaticky zruší.

Okrem Online platby máme aj iné možnosti platby. O nich s dozviete v košíku. 

Čo keď chcem urobiť zmenu v objednávke?

V tom prípade prosím volajte na telefónne číslo uvedené v kontaktoch. Na e-maily bohužiaľ nie sme schopní reagovať, pretože obsluha v reštaurácii k e-mailu nemá prístup.

Prečo mi vlastne objednávku odmietate?

Nie je v tom nič osobné :) Je to určite preto, že nemáme kapacitu na jej vybavenie. Je to buď vyťaženosťou nášho auta, alebo vyťaženosťou našich kuchárov. Ak ste mali zvolený dovoz, skúste to napríklad na osobný odber. Určite tiež pomôže, ak použijete možnosť Som ochotný počkať až do …